niedziela, 10 stycznia 2016

Stos 6 - styczeń 2016

  No i czas świąteczny nieuniknienie zniknął. Trochę smutno mi z tego powodu, ponieważ jak wiecie, Święta spędziłam w Polsce z moją rodziną. Niestety jednak czas płynął tak szybko, że nawet nie dostrzegłam kiedy kalendarz wybił 7 stycznia, będącym ostatnim dniem tam. Na szczęście dzięki Skype tęsknota mnie nie zabije. :)

  Wracając jednak do codzienności, przywiozłam ze sobą niemało prezentów książkowych, którymi właśnie chcę się pochwalić :) Oto i one:


  Całą kolekcję Wiedźmina sprezentował mi mój narzeczony :D Nie ukrywam, że miałam w tym duży udział jako doradca :). Czytaliście, polecacie coś? Mam nadzieję, że dla każdego książkoholika Gwiazdka przewidziała podobne prezenty :)

  Chciałam również pochwalić się tym, co stworzyłam przez Święta. Pomimo tego, że czasu nie było niemal na nic, udało mi się coś wydziergać. Niewiele, ale zawsze coś :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal