wtorek, 15 września 2015

30-Days Book Challenge, dzień 3 i 4


Your favourite series.
Twoja ulubiona seria.

  Sądzę, że moja ulubiona seria nie będzie dla nikogo nowością, bo albo ktoś ją już gruntownie przerobił, albo choć o niej słyszał. Nie będę nawet oryginalna pod tym względem, ale szczerze powiedziawszy, to nie oryginalność się liczy, a odczucia i moja subiektywna ocena. 
  Tak więc, moją ulubioną serią jest oczywiście seria o Harry'm Potter'ze. Dydaktyczna, emocjonalna, przemyślana.




Favourite book of your favourite series.
Ulubiona książka z Twojej ulubionej serii.

  I tutaj pojawia się największy znak zapytania w dziejach. Jak wybrać najlepszą z tych najlepszych właśnie? Nie będę jednak po raz -enty wklejać tych samych zdjęć, przedstawiających całą serię. Sądzę, że tą najbardziej obiecującą, odpowiadającą na wiele pytań, ale jeszcze więcej pozostawionych bez odpowiedzi, pobudzającą wyobraźnię i pragnienie na więcej jest:


  Jak dla mnie najlepsza. Bo jakaż może nieść w sobie tyle obietnicy na więcej czarów i fantasy, aniżeli tom pierwszy?

  A Wam, który tom tej sławnej serii przyniósł najwięcej przyjemności podczas czytania? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witam :)
Będzie mi miło, gdy odwiedzając tę stronę, zostawisz po sobie ślad w postaci komentarza.
Pozdrawiam,
Crystal