wtorek, 27 maja 2014

Nawiedzony - Meg Cabot

tytuł:                           Nawiedzony
autor:                          Jenny Carroll (właśc. Meggin Cabot)
posiadam od:              -
przeczytana:               4 maja 2009
tytuł oryginału:            „The Mediator. Haunted”
data wydania: pierw.:
                      polsk.:  2005
wydawnictwo:            Amber
tłumaczenie:                Aleksandra Januszewska
liczba stron:                183
ISBN:                        83-241-2061-0
kategoria:                   literatura młodzieżowa / fantastyka
moja ocena:               10/10
seria:                          Pośredniczka t.5/6



OPIS
  Mam na imię Susannah i jestem pośredniczką. Co to znaczy dla zwykłej szesnastolatki? Na przykład chodzę sobie po centrum handlowym zaczepiana przez... duchy. Oczywiście zawsze są jakieś plusy - takie jak duch Jesse'a w mojej sypialni. Co prawda pocałował mnie tylko raz, ale nie tracę nadziei... Jesse nie jest moim jedynym zmartwieniem. Jest jeszcze ten drugi. Ma taki sam dar jak ja i wie, jak pozbyć się Jesse'a raz na zawsze...